EOD – skrót od Elektroniczny Obieg Dokumentów
Szukasz rozwiązania, które usprawni pracę różnych działów w firmie na poziomie przepływu ważnych pism i wniosków? EOD – skrót od Elektroniczny Obieg Dokumentów to system, który pomoże Ci osiągnąć zamierzony cel. Jest to rozwiązanie oparte o narzędzie informatyczne kompatybilne z całym środowiskiem IT występującym w przedsiębiorstwie. EOD zapewnia sprawny proces przekazywania istotnych zadań oraz druków, takich jak faktury, deklaracje, czy protokoły między osobami decyzyjnymi w firmie. Takie usprawnienie wyklucza konieczność posiadania papierowych wersji dokumentów, przekazywania ich osobiście lub przesyłania ręcznie, ponieważ system wykona tę pracę automatycznie. Zapoznaj się z naszą ofertą i usprawnij obieg dokumentów w swojej firmie.
EOD – zalety rozwiązania
Główną zaletą wdrożenia EOD do przedsiębiorstwa jest usprawnienie procesu przekazywania dokumentów. System gwarantuje możliwość ustalenia procedur przesyłania danych, adekwatnych do potrzeb organizacji. Reguły można opracować dokładnie tak, jak przebiega proces manualny, z tym że EOD zrobi to szybciej i bez angażowania czasu pracowników. To rozwiązanie sprawdzi się niezależnie od wielkości firmy i liczby działów, które zaangażowane są w przekazywanie dokumentacji, ponieważ na etapie wdrożenia dopasujemy rozwiązanie do wyzwań i oczekiwań przedsiębiorstwa.
Elektroniczny Obieg Dokumentów, czyli co zyska Twoja firma dzięki EOD
Wprowadzając Elektroniczny Obieg Dokumentów dzięki pomocy DocWay, Twój biznes zyska narzędzie do digitalizacji dokumentów. Dostępna funkcja stemplowania przesyłanych elektronicznych dokumentów zapewni kontrolę nad całym procesem. Dzięki temu w łatwy sposób będzie można rozpoznać, kto i kiedy przetwarzał dany plik oraz do kogo ma on trafić w następnej kolejności. Natomiast moduł Task Manager poinformuje użytkowników o pojawianiu się nowego zlecenia.
EOD – dlaczego warto wprowadzić ten system do firmy?
EOD to przede wszystkim oszczędność pieniędzy i czasu. Brak konieczności tworzenia i magazynowania papierowych dokumentów zmniejsza wydatki związane z materiałami i eksploatacją urządzeń potrzebnych do ich wytworzenia oraz kosztami wynajęcia i zabezpieczenia archiwum. EOD to również brak miejsca na błąd człowieka, raz ustalone reguły będą realizowały obieg dokumentów dokładnie tak samo za każdym razem. Dzięki temu wszystkie decyzyjne osoby będą zawsze poinformowane o ważnej dokumentacji. Pomożemy Ci wdrożyć ten system w Twojej firmy, zapraszamy do kontaktu.