W Internecie znajdujesz informacje w ciągu kilku sekund. Jak szybko znajdujesz informacje przechowywane w dokumentach swojej firmy? Czy nadal tracisz czas na poszukiwanie informacji w papierach? Jeśli stanowi to dla Ciebie wyzwanie, warto poszukać nowego rozwiązania.
Udział w naszej konferencji internetowej pozwoli Państwu zrozumieć, jakie korzyści może odnieść firma dzięki rozwiązaniom do elektronicznego obiegu dokumentów:
- Czas – informacje dostępne na wyciągnięcie ręki lub … myszki
- Pieniądze – zorganizowane obiegi dokumentów pozwalają na skupieniu się na biznesie a nie administracji
- Przestrzeń – dokumenty elektroniczne nie zalegają w biurze
- Zgodność ze standardami – audyt, bezpieczeństwo oraz zgodność z normami
- Ciągłość biznesowa – odzyskanie dokumentów i bezpieczeństwo
Zobaczą Państwo rozwiązanie do zarządzania dokumentami (workflow) i poznają, jak można wykorzystać je w Państwa organizacjach na przykładzie procesów sprzedażowego i obiegu faktur kosztowych. W trakcie naszej interaktywnej prezentacji zaprezentujemy Państwu rozwiązanie oraz odpowiemy na Państwa pytania.
Państwo zainwestują godzinę w nasze spotkanie. My pokażemy Państwu, jak Państwa firmy mogą zaoszczędzić setki godzin dzięki DocuWare.
Jeżeli są Państwo zainteresowani takimi zagadnieniami jak:
- Archiwum elektroniczne
- Bezpieczeństwo informacji
- Skanowanie, digitalizacja, OCR
- Przechowywanie dokumentów
- BPM, ECM, DMS
- Business proces management
to nasz webinar jest właśnie dla Państwa.
Kiedy
Termin: 22.09.2015
Godzina: 11:00
Kto
DocWay
DocWay jest Autoryzowanym Partnerem DocuWare.
DocuWare zaufało ponad 14.000 firm na całym świecie, każdego dnia z systemu korzysta ponad 200.000 osób. Przekonaj się dlaczego.
Gdzie
Seminarium online
Każdy uczestnik może obejrzeć konferencję ze swojego komputera. Z prowadzącym ma kontakt przez Internet. Wystarczy się zarejestrować klikając w powyższy link. Do udziału potrzebne są słuchawki oraz mikrofon lub laptop z głośnikami i wbudowanym mikrofonem.